søndag 3. juni 2012

MANDAGSTEMA # 43


God Søndagskveld, folkens! Det har jammen meg gått en uke siden forrige Mandagstema. Sist var temaet Sommerlig. Kontrasten til dette temaet er stor nå: Inatt var temperaturen nede i 2.9 grader. Huttetuuuu!!!

Likevel ble det ganske grei temperatur utover dagen idag, og vi har vært på tur. Sola har vært fremme mesteparten av dagen, med litt lokale byger innimellom.

Vi har gått opp i høyden idag, og i den forbindelse blir ukas tema

PANORAMAUTSIKT / PANORAMIC VIEWS

Her er mitt bidrag - et bilde tatt av Skien sett fra Rustankollen (298 m.o.h.). Jeg har satt sammen 2 bilder, og det er første gang jeg har prøvd meg på dette. Resultatet ble ikke helt 100 %, men men.... Slik er det å være amatør:o)

Tar du ukas utfordring?
LYKKE TIL!

10 kommentarer:

  1. great panorama! thanks for hosting :)

    SvarSlett
  2. Skien er en stor plass.
    Må bildet være i skikkelig panorama form?

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde Helene!!
    En stund siden jeg har vært med, men nå fikk jeg postet mitt bidrag:)
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Så många fina vyer ni har i norge!
    Kan du inte ha färgtema någon gång?
    det skulle vara kul tycker jag.
    Ha en fin vecka!
    Kram Lotta

    SvarSlett
  5. Heisann!

    Det er litt gøy å sette sammen flere bilder. Jeg har også prøvd meg på det flere ganger. Tips til deg: forandre lysstyrken på et av bildene, så den blir lik som på den andre. Ellers synes jeg du har gjort en velidg god jobb!

    Skien er en by jeg ofte kjører gjennom til og fra besøk i barndomshjemmen til Herren i Huset!

    Ha en fin uke ;:OD)

    SvarSlett
  6. En vidsträckt vy. Jag har mest skog och vatten framför ögonen.

    SvarSlett
  7. Herlig bilde! Og ja, - tar utfordringen og hiver meg med. Litt seint kanskje. Mye å gjøre for tiden siden vi er ute i streik...

    SvarSlett
  8. Et skønt billede, Helene - dejligt view over byen

    SvarSlett
  9. Flott bilde Helene :0) For en utsikt, flott utfordring er så bra at du hoster den :0) Ha en flott dag :0)

    SvarSlett
  10. Meget flot billede du har taget :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)