søndag 22. juli 2012

MANDAGSTEMA # 50


Hei, og velkommen til Mandagstema midt i fellesferien:o)
Jeg kjører på så lenge noen vil være med, he he!

Siden flesteparten av befolkningen har ferie, synes jeg ikke vi kan unngå dette temaet:o)

Ukas tema blir altså:
FERIETID / VACATION TIME

Mitt bidrag er fra Hytta i Rauland. Her har jeg fotografert far og sønn  en stille kveldsstund ved elva, der de ivrig holder på med fiskestanga:o)



Her har gutta litt kvalitetstid sammen;o)
Bildene har jeg tatt ifra hyttevinduet!
Vi har ikke noen store utenlandsturer på tapetet i sommerferien - har vært hjemme, litt på hytta og noen småturer rundt forbi. Også blir det et par dager i Sverige for å besøke bl.a. Liseberg:o)
Gjett om ungene gleder seg!!

Velkommen til å bidra med et feriebilde eller to:o)
Fortsatt God Sommer!!

15 kommentarer:

  1. Kjempekoselige bilder .... ferie og sommerstemning til tusen.

    Ha en fortsatt fin sommer!

    Ireneklemmer

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Stemningsfulle bilder, håper det blir mage slike fine stunder i ukene som kommer ;:OD)

    SvarSlett
  3. Vakkert bilde, et bilde med følelser i .

    Ha en fin tid på hytta ,

    klem, Lisbeth :D

    SvarSlett
  4. Vakkert og stemningsfullt, nesten som å reise tilbake i tid. Anne

    SvarSlett
  5. Väldigt snygga och stämningsfulla bilder har du tagit genom fönstret!

    SvarSlett
  6. Også rigtig god sommer til dig!

    SvarSlett
  7. Underbart vackra siluettbilder.

    SvarSlett
  8. Så stämningsfull den första bilden är!

    SvarSlett
  9. Vackra och stämningsfulla bilder!

    SvarSlett
  10. Vackra bilder med snyggt kvällsljus. Tycker mycket om dina bilder, speciellt första fotot där fiskespöt syns mot vattnet.

    SvarSlett
  11. Utrolig stilige bilder du har tatt,flott med det svarte og det blå:))Dette kan du :))
    Mange flotte bidrag !

    Benteklemmer

    SvarSlett
  12. Så vakre bilder av far og sønn....
    Herlig å se!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  13. Kjempefine stemningsfulle bilder, det ga meg feriefølelsen hvertfall!

    Så gøy at du har hytte på Rauland, jeg har hytte i Åmotsdal :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)