søndag 28. oktober 2012

MANDAGSTEMA # 64


God aften mine damer og herrer!
 Joda, Mandagstema blir det også denne uka:)
Jeg lider av bloggtørke for tida, men det skal mye til at jeg ikke poster Mandagstema, altså!

Forrige tema var "Gyldent", og det virker som om dettte var et populært tema - mange deltok!
Det er moro å se på alle de kreative bidragene som er med:) Dere slipper aldri opp for idèer og gode motiver!

Det går utvilsomt mor vinter . . Denne helgen har vi stillt klokken tilbake til vintertid, og i skrivende stund daler  de første snøfnuggene  ned utenfor vinduet mitt.

Jeg tenkte vi kunne mimre litt, 
og vil derfor la denne ukas tema være:

SOMMERMINNER / SUMMER MEMORIES

Jeg har mange bilder som kunne passe til temaet, men velger meg lavendel, som minner meg om den herlige, duftende sommehagen;)

Jeg gleder meg til å se på hva Dere har å by på:)


8 kommentarer:

  1. Fine bilder Helene ! Jeg har ventet sånn på nytt tema . Er alltid så spennende å se hva du finner på . Klem klem

    SvarSlett
  2. Lavendel är verkligen en underbar sommarblomma, med en doft som går att spara och ta fram även under vintern - och drömma sig tillbaka ...
    Mycket vackert foto!

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde Helene:)

    Og så rart, jeg satt og tenkte på serien med blider mitt bidrag er hentet fra tidligere i uken og håpet jeg fikk bruke det i et Mandagstema. Og så ble det denne ukens tema - artig:)

    Ha ei god uke,
    klem:)

    SvarSlett
  4. Du bjuder på en vacker sommarbild! :)
    Och jag vill berätta att jag gjorde ett inlägg... men det spann vidare till annat, och jag tvekar att länka ... Men i vilket fall så har jag länkat till dig :)
    Önskar dig en fantastisk måndag!

    SvarSlett
  5. Vilken vacker bild! Jag känner doften!

    SvarSlett
  6. Sommaren minns jag gärna med härliga blomdofter och värmande sol. :-)
    Vackert blomfoto, lavendel doftar verkligen gott.

    SvarSlett
  7. Nydelig lavendel og så sender jeg med en takk og et ønske om gode dager.
    Mormor

    SvarSlett
  8. Mange fine minner her:) hiver meg på utfordringen selv om det er en stund siden mandag ;) klem Lisbeth

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)