søndag 3. februar 2013

MANDAGSTEMA # 74

 
Hei igjen, alle!
Da er jeg tilbake igjen :-)
 
Jeg går fremdeles for halv maskin, men jeg synes at vi måtte ha et nytt Mandagstema denne uka!
 
Jeg reiser på ferie om et par dager, og har i utgangspunktet tenkt å ta en liten pause fra Mandagstema.
Jeg vet ikke hvordan det blir med tilgang på internett - om det er stabilt osv. der vi skal være.
 
Planen er at Mandagstema starter opp igjen Mandag 4. Mars, for da er jeg tilbake:-)
Håper dette går greit? :-)
 
Da går vi på ukas tema:
 
KALD ÅRSTID / COLD SEASON
 

Her er mitt bidrag:
Hva er DITT bidrag til ukas tema? :-)

 
 

10 kommentarer:

  1. Ha en riktig god ferie, Helen, det hardu fortjent.

    Klem Lisbeth ;D

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde!!
    Ønsker deg masse god bedring og en kjempeflott ferie!!
    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig er det greit. Ønsker deg en riktig god ferie, og håper du får ladet litt på tur. :)
    Herlig bilde :)

    SvarSlett
  4. Bildet fikk meg til å tenke på sangen"Vinter og ski", Fint :)
    Ha en god dag og god helse :)
    Mormor

    SvarSlett
  5. Vila upp dig nu när du ska vara ledig och krya på dig!

    SvarSlett
  6. Ønsker deg gode dager der du skal :-)

    SvarSlett
  7. God tur og fin ferie:)
    Jeg får ikke linket opp til utfordringen, men dette er mitt bidrag:
    http://livetssmaoyeblikk.blogspot.no/2013/02/mandagstema-74-kald-arstid.html

    Klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  8. Hei hei :)
    Håper at alt står bra til med deg, og at formen er bedre :)

    Satser på at du har en flott ferie, og slapper av og nyter dagene.

    Gode klemmer med masse energi fra Christine

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)