søndag 5. mai 2013

MANDAGSTEMA #83

 
Hallo, hallo!
Det er i skrivende stund søndags kveld, og klart for nytt Mandagstema.
Idag fikk vi en forsmak på sommeren - det har vært 18 grader her hos oss idag:-)
Og det var jammen på tide, for det er ikke mye som har minnet om vår på en stund...
Jammen godt at jeg har drivhuset mitt! Der er det tropevarme, og jeg koser meg glugg ihjel der om dagene, med prikling og ompotting osv.. Kan se at det vokser for hver dag som går!
Ja, ja. Nok om det. Nå går vi igang med ukas tema.
 
Denne gang utfordrer jeg Dere med ordet
VERKTØY / TOOL(S)
 
Her ser Dere et verktøy som blir flittig brukt hos meg i sommerhalvåret:
 
 
Husk at verktøy er et ord som brukes i mange sammenhenger. Et verktøy er f.eks. ikke bare hammer eller skrutrekker:-)
"Verktøy er et redskap man bruker til å
 reparere, montere, demontere, lage, eller vedlikeholde noe med."
 (Som man kan lese i Wikipedia!)
Bruk fantasien!
LYKKE TIL!

2 kommentarer:

  1. Morsomt tema . God ny uke til deg ! Klem

    SvarSlett
  2. Lenge siden jeg har vært med på Mandagstema nå :)

    Stilig spade! Tror jeg aldri har sett en så fin spade før.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)