søndag 6. april 2014

MANDAGSTEMA #113

Velkommen til et nytt mandagstema her hos meg!
Herligå se alle de skjønne april-bidragene på forrige ukes tema!
Morsomt å se at det er mange som er med hver uke + at det kommer nye til :-)
 
Denne ukes tema blir
NØDVENDIG / NECESSARY
 
Her er mitt bilde av noe som absolutt er nødvendig for alle :
 
Ja, mat er vel nødvendig, skal man overleve :-) Jeg er glad i asiatisk-inspirert mat og lager det ofte!

 
Ditt bilde kan vise noe som er absolutt nødvendig for deg, nødvendig for andre eller nødvendig for alle! DU bestemmer hvordan du vil tolke ukas tema!
 
Jeg ønsker velkommen med bidrag til ukas:
 
 
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
Husk å linke tilbake til utfordringen!!
 

1 kommentar:

  1. Heisann!

    Uten mat og drikke, duger helten ikke..... det er helt nødvendig, men ikke bare det, det må være rent og sunt også ☺️

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)